Як викладачу збільшити дохід з допомогою соцмереж?

Вебінар для викладачів, який навчить заробляти більше,  професійно рости та отримувати задоволення від роботи!

N

Хто проводить?

Віра Кашуба. Професійний викладач англійської. Викладач Львівського університету. Три роки ведення соцмереж. Десятки тисяч фоловерів. Тисячі клієнтів, яких мені принесли мої сторінки у соцмережах.

b

Про що цей вебінар?

Я поділюсь досвідом та розкажу усе, що потрібно знати сучасному викладачу або мовній школі  для просування себе та своїх послуг у соцмережах. Контент, Просування, Бюджет, Делегування, Таргетинг, Робота з блогерами.

Формат?

Онлайн. Ви можете дивитись з будь-якого міста та країни.

Коли?

Вебінар доступний у записі. Ви можете подивитись вебінар у зручний для себе час. Вебінар відбувся 28 липня 2020. Тривалість вебінару – 3 години.

Яка вартість вебінару?

Вартість вебінару – 650грн. 

підписників у фейсбук

підписників у інстаграм

клієнтів з соцмереж

Talk Studio

Кому підходить цей вебінар?

Z

Власникам офлайн та онлайн мовних шкіл

Z

Викладачам іноземних мов, репетиторам

Z

Викладачам, які хочуть створити власну школу

Z

Усім, хто цікавиться просуванням себе та своїх послуг в інтернеті

Z

Викладачам, які хочуть збільшити свій дохід

Z

Викладачам, які хочуть перейти на онлайн викладання

Z

SMM-менеджерам, які хочуть займатись просуванням онлайн та офлайн шкіл, освітніх проектів

Чому варто відвідати вебінар?

• Стабільний потік клієнтів •

Не залежно чи ви викладаєте онлайн чи офлайн, ви – мовна школа чи викладач, сторінка у соцмережах – це необхідність. Ведення соцмереж забезпечить вам стабільний потік клієнтів, а отже стабільний дохід.

• Професійний розвиток •

Ми, викладачі, постійно прагнемо самовдосконалення, професійного росту та розвитку. Соцмережі – найефективніший та найдоступніший інструмент для цього. Головне, вміло ним скористатись та не упустити момент.

• Вищий дохід •

З допомогою соцмереж ви можете заявити про себе  як про професіонала та кваліфікованого викладача, доносити цінність та переваги навчання з вами. Це дає змогу отримувати оплату відповідну вашим вмінням та рівню професіоналізму.

• Задоволення від роботи •

Соцмережі дають можливість спілкуватись зі студентами та однодумцями, іти в ногу з часом, бути на одній хвилі зі студентами та бути сучасним викладачем.

Talk Studio

Хто проводить вебінар?

Віра Кашуба

Викладач Львівського університету, засновник Talk Studio

Три роки тому я створила сторінки Talk Studio у соцмережах, практично нічого не знаючи про просування у соцмережах. Але вже тоді я розуміла, що це життєво необхідно для сучасного викладача.

Зараз аудиторія моєї школи Talk Studio налічує

  • 48000 підписників в інстаграм
  • 11000 підписників в фейсбук
  • 4800 студентів у моїй школі Talk Studio

Я витратила три роки щоб розвинути сторінки у соцмережах, набрати десятки тисяч підписників та сформувати базу клієнтів. Я відвідувала конференції, курси, вебінари, консультації та спілкувалась з експертами.

Зі знаннями, які у мене є зараз, це можна зробити набагато швидше. Я готова поділитись своїм досвідом, помилками та висновками за ці три роки роботи. З власного досвіду я розповім що працює, а що ні; на що я марно витратила гроші та час; а які ідеї вистрілили і принесли результат.

Я зекономлю ваш час, сили та кошти.

Мій вебінар – це три години структурованої, чіткої, перевіреної моїм досвідом інформації. Я – практик, який ділиться знаннями не з теорії, а з практики. Я розповім мої висновки, помилки, правильні та провальні ідеї, готові алгоритми дій на основі трирічного досвіду роботи у соцмережах.

Talk Studio

Програма вебінару

Z

Модуль 1: Вступ

  • Мій досвід та висновки після трирічного ведення соціальних мереж
  • Що важливо зробити перед почаком роботу у соцмережах?
  • Які завдання можна вирішити з допомогою соцмереж?
  • Як визначити свою цільову аудиторію і чому це важливо?
  • Яка соціальна мережа краще підійде саме вам? Фейсбук, інстаграм, YouTube: за і проти
  • Чому вам важливо бути в соціальних мережах? Як вести сторінку ефективно?
Z

Модуль 2: Контент

  • Про що писати викладачеві у себе на сторінці та як часто?
  • Які види контенту існують? Які види контенту працюють найкраще?
  • Що писати в описі сторінки? Оформлення сторінки.
  • Обговоримо сучасні візуальні тренди.
  • Як створювати і оформляти публікації?
  • Як створювати якісні графіку і відеоматеріали самому (без допомоги дизайнера)?
  • Вірусні публікації. Як створювати пости, якими люди будуть ділитись з друзями?
  • Лонгріди: за і проти
  • Який візуал працює краще: шаблони, професійні фото, мобільні фото?
Z

Модуль 3: Просування

  • Як мені вдалось набрати десятки тисяч підписників: алгоритм дій
  • Як набрати першу 1000 підписників?
  • Як набрати 50000 підписників: мої висновки, помилки, правильні дії
  • Як просувати свою сторінку: платні та безкоштовні методи
  • Статистика: які метрики важливо відслідковувати та де їх знайти
  • Що таке органічне та платне охоплення? Як безкоштовно підвищити органічне охоплення?
  • Гівевеї: види гівевеїв, за і проти, мій досвід
Z

Модуль 4: Таргетинг та робота з блогерами

  • Таргетинг чи блогери: що сьогодні працює краще?
  • Мій досвід роботи з блогерами: які ціни, з ким я працювала, успішні та провальні співпраці
  • Як не “злити бюджет” при роботі з блогерами
  • Як ефективно працювати з блогерами? Мої висновки
Z

Модуль 5: Бюджет та делегування

  • Скільки коштує просування сторінки через фейсбук та інстаграм
  • Скільки коштує реклама в блогерів?
  • Ведення сторінок у соцмережах: самому чи делегувати?
  • Делегування ведення власних сторінок: за і проти 
  • Таргетинг: вивчати самому чи делегувати?

Talk Studio

У подарунок ви отримаєте

Інструкція-чеклист

Чи готова ваша сторінка до початку просування?

Підбірка

30+ ідей для публікацій у соцмережах

Інструкція-чеклист

Як правильно працювати з блогерами?

Пакет дует

Разом вчитись легше і дешевше, при оплаті двох людей ви отримаєте знижку 10%