Як викладачу збільшити дохід з допомогою соцмереж?
Вебінар для викладачів, який навчить заробляти більше, професійно рости та отримувати задоволення від роботи!
Хто проводить?
Віра Кашуба. Професійний викладач англійської. Викладач Львівського університету. Три роки ведення соцмереж. Десятки тисяч фоловерів. Тисячі клієнтів, яких мені принесли мої сторінки у соцмережах.
Про що цей вебінар?
Я поділюсь досвідом та розкажу усе, що потрібно знати сучасному викладачу або мовній школі для просування себе та своїх послуг у соцмережах. Контент, Просування, Бюджет, Делегування, Таргетинг, Робота з блогерами.
Формат?
Онлайн. Ви можете дивитись з будь-якого міста та країни.
Коли?
Вебінар доступний у записі. Ви можете подивитись вебінар у зручний для себе час. Вебінар відбувся 28 липня 2020. Тривалість вебінару – 3 години.
Яка вартість вебінару?
Вартість вебінару – 650грн.
підписників у фейсбук
підписників у інстаграм
клієнтів з соцмереж
Talk Studio
Кому підходить цей вебінар?
Власникам офлайн та онлайн мовних шкіл
Викладачам іноземних мов, репетиторам
Викладачам, які хочуть створити власну школу
Усім, хто цікавиться просуванням себе та своїх послуг в інтернеті
Викладачам, які хочуть збільшити свій дохід
Викладачам, які хочуть перейти на онлайн викладання
SMM-менеджерам, які хочуть займатись просуванням онлайн та офлайн шкіл, освітніх проектів
Чому варто відвідати вебінар?
• Стабільний потік клієнтів •
Не залежно чи ви викладаєте онлайн чи офлайн, ви – мовна школа чи викладач, сторінка у соцмережах – це необхідність. Ведення соцмереж забезпечить вам стабільний потік клієнтів, а отже стабільний дохід.
• Професійний розвиток •
Ми, викладачі, постійно прагнемо самовдосконалення, професійного росту та розвитку. Соцмережі – найефективніший та найдоступніший інструмент для цього. Головне, вміло ним скористатись та не упустити момент.
• Вищий дохід •
З допомогою соцмереж ви можете заявити про себе як про професіонала та кваліфікованого викладача, доносити цінність та переваги навчання з вами. Це дає змогу отримувати оплату відповідну вашим вмінням та рівню професіоналізму.
• Задоволення від роботи •
Соцмережі дають можливість спілкуватись зі студентами та однодумцями, іти в ногу з часом, бути на одній хвилі зі студентами та бути сучасним викладачем.
Talk Studio
Хто проводить вебінар?
Віра Кашуба
Викладач Львівського університету, засновник Talk Studio
Три роки тому я створила сторінки Talk Studio у соцмережах, практично нічого не знаючи про просування у соцмережах. Але вже тоді я розуміла, що це життєво необхідно для сучасного викладача.
Зараз аудиторія моєї школи Talk Studio налічує
- 48000 підписників в інстаграм
- 11000 підписників в фейсбук
- 4800 студентів у моїй школі Talk Studio
Я витратила три роки щоб розвинути сторінки у соцмережах, набрати десятки тисяч підписників та сформувати базу клієнтів. Я відвідувала конференції, курси, вебінари, консультації та спілкувалась з експертами.
Зі знаннями, які у мене є зараз, це можна зробити набагато швидше. Я готова поділитись своїм досвідом, помилками та висновками за ці три роки роботи. З власного досвіду я розповім що працює, а що ні; на що я марно витратила гроші та час; а які ідеї вистрілили і принесли результат.
Я зекономлю ваш час, сили та кошти.
Мій вебінар – це три години структурованої, чіткої, перевіреної моїм досвідом інформації. Я – практик, який ділиться знаннями не з теорії, а з практики. Я розповім мої висновки, помилки, правильні та провальні ідеї, готові алгоритми дій на основі трирічного досвіду роботи у соцмережах.
Talk Studio
Програма вебінару
Модуль 1: Вступ
- Мій досвід та висновки після трирічного ведення соціальних мереж
- Що важливо зробити перед почаком роботу у соцмережах?
- Які завдання можна вирішити з допомогою соцмереж?
- Як визначити свою цільову аудиторію і чому це важливо?
- Яка соціальна мережа краще підійде саме вам? Фейсбук, інстаграм, YouTube: за і проти
- Чому вам важливо бути в соціальних мережах? Як вести сторінку ефективно?
Модуль 2: Контент
- Про що писати викладачеві у себе на сторінці та як часто?
- Які види контенту існують? Які види контенту працюють найкраще?
- Що писати в описі сторінки? Оформлення сторінки.
- Обговоримо сучасні візуальні тренди.
- Як створювати і оформляти публікації?
- Як створювати якісні графіку і відеоматеріали самому (без допомоги дизайнера)?
- Вірусні публікації. Як створювати пости, якими люди будуть ділитись з друзями?
- Лонгріди: за і проти
- Який візуал працює краще: шаблони, професійні фото, мобільні фото?
Модуль 3: Просування
- Як мені вдалось набрати десятки тисяч підписників: алгоритм дій
- Як набрати першу 1000 підписників?
- Як набрати 50000 підписників: мої висновки, помилки, правильні дії
- Як просувати свою сторінку: платні та безкоштовні методи
- Статистика: які метрики важливо відслідковувати та де їх знайти
- Що таке органічне та платне охоплення? Як безкоштовно підвищити органічне охоплення?
- Гівевеї: види гівевеїв, за і проти, мій досвід
Модуль 4: Таргетинг та робота з блогерами
- Таргетинг чи блогери: що сьогодні працює краще?
- Мій досвід роботи з блогерами: які ціни, з ким я працювала, успішні та провальні співпраці
- Як не “злити бюджет” при роботі з блогерами
- Як ефективно працювати з блогерами? Мої висновки
Модуль 5: Бюджет та делегування
- Скільки коштує просування сторінки через фейсбук та інстаграм
- Скільки коштує реклама в блогерів?
- Ведення сторінок у соцмережах: самому чи делегувати?
- Делегування ведення власних сторінок: за і проти
- Таргетинг: вивчати самому чи делегувати?
Talk Studio
У подарунок ви отримаєте
Інструкція-чеклист
Чи готова ваша сторінка до початку просування?
Підбірка
30+ ідей для публікацій у соцмережах
Інструкція-чеклист
Як правильно працювати з блогерами?
- +запис вебінару з доступом на завжди
- Інструкція – чеклист “Чи готова ваша сторінка до початку просування?”
- Підбірка “30+ ідей для публікацій у соцмережах”
- Інструкція-чеклист “Як правильно працювати з блогерами?”
Разом вчитись легше і дешевше, при оплаті двох людей ви отримаєте знижку 10%